Home
Komentari
Kulturna politika
Ekonomska politika
Debate
Prikazi
Hronika
Polemike
Prenosimo
 
 
Impresum
Pretplata
Kontakt
Oglašavanje
Novi broj
Prošli brojevi
Posebna izdanja
NSPM Analize
Linkovi
Debate:
Kosovo i Metohija
Srbija i Crna Gora
Srbija i NATO
Srbija među ustavima
Crkva i politika
Kuda ide Srbija?
Svet nakon 11. septembra
Istina i pomirenje na ex-YU prostoru
   
  Komentari:
Politički život
Kolumne Đ. Vukadinovića i S. Antonića
Kulturna politika
Ekonomska politika
Polemike
BiH - deset godina posle Dejtona
Savremeni svet
   
  Pregledi:
Prenosimo
Prikazi
Hronika
Ankete
   
 

KOMENTARI

Politički život

 

 

 

Komentari na tekst Djordja Vukadinovica

STIDEĆEMO SE JOŠ

Erazmo, 21/07/2008, 22:19

Zbog sličnih problema i pitanja u Grčkoj, veliki Mikis Teodorakis je zimus napisao u grčkim novinama, a "Politika" prenela, članak pod naslovom DOSTA IZDAJE. Mi takvog kompozitora nemamo, pa koristimo note iz inostranstva.

Pozdrav iz BL , 21/07/2008, 22:22

Naslov vam je nažalost istinit i ne treba biti neki prorok pa ga smisliti.Da li on išta može pomjeriti u zemlji zombija,drugo je pitanje.

Max , 21/07/2008, 22:24

Cijeli "akcioni plan" je lupanje glavom u zid. Povlačenje ambasadora je samo i isključivo naštetilo interesima Srbije. Ambasadori u stranoj zemlji štite građane i interese matične države - mislite li da je nekog u EU briga što Srbija nema ambasadora? Ovakvi "potezi" služe isključivo za pokazivanje mišića - srpskim biračima. U stvarnom svijetu izazivaju...pa,sažaljivi... smješak.

Rodoljub Solunac, 21/07/2008, 23:01

Gospodine Vukadinovicu, Vi ste isuvise posten covek da bi ste pisali bilo kakve clanke i komentare a povodom vladajuce elite¨.Ovakve se stvari dogadjaju jednom u dve hiljade godina!!! Ajd ziveli, a koreniti Srbi ce isplivati svoj maraton!!!

Dragan, 21/07/2008, 23:03

Stid,sramota i frustracija su osecanja koja dominiraju kod mene posle najave o povratku ambasadora.Ali ono sto me nervira je to sto Jeremic i Tadic i dalje uporno ponavljaju da ce Srbija koristiti SVA raspoloziva diplomatska sredstva!Pa sta je od tih sredstava preostalo???Rat smo unapred otpisali,ekomomske sankcije takodje,kao i prekid diplomatskih odnosa!Pominjane su tuzbe Medjunarodnom sudu,ali je Tadic i od toga odusta,snizavanje nivoa odnosa na nivo otpravnika poslova je bilo previse za nase vajne evropejce...I sta je od te borbe za Kosovo ostalo?Nista,osim floskule da nikada necemo priznati nezavisnost Kosova.Tuzno,i nedostojno

au mile, 21/07/2008, 23:06

Gospodine Vukadinoviću, kakva god bila politika vladajuće koalicije, a može se najbolje opisati jednom rečju, sramota, moramo priznati da imaju većinsku podršku birača kojima su preči dobra plata, otplata kredita, letovanje, dobar auto, bezvizni režim nego po njima prevaziđene kategorije kao što su nacionalno dostojanstvo i čast, Kosovo, država, nacija, solidarnost, socijalna pravda. Ne teši me uopšte to što ovaj standard koji imamo počiva na rasprodaji društvenog bogatstva i zaduženjima u inostranstvu, i što mi i danas osam godina vlasti Dinkića, nemamo ekonomiju koja može da obezbedi život ljudima u zemlji.Verovatno će se naša nacionalna agonija produžiti kroz niz sledećih godina koje dolaze. Za to će se postarati MMF, svetska banka i druge intenacionalne monetarne organizacije koja će pozajmicama kako tako održavati ovu našu bakrotiranu Srbiju.Uz rasprodaju preostalog društvenog bogatstva, eto nama recepta kako preživeti nekoliko godina. Kada se i to iscrpi sledi neminovan ekonomski, državni, nacionalni slom posle koga nema oporavka.

Rale , 21/07/2008, 23:21

Jedno se prica u predizbornim kampanjama,a drugo posle.Radikali previse suradjuju sa protivnickom stranom i tu je verovatno problem,zasto nwe mogu da sami zauzmu vlast.Ocito je da im fali jedan dobar vodja.Znaju ovi sa Zapada,da se proevropska koalicija nce suprotstavljati i da sualergicni na pariotizam i svoju drzavu,Brisel im je drazi od Beograda.Kad ce vise da izroni neko i da rastera sve ove iz skupstine i opoziciju i poziciju,jer su isti i da se konacno podje brinuti o Srbiji i njenim gradjanima.Mnogi su u zabludi,misleci,da ih EZ jedva ceka da nahrani.Neki ce se stideti citavog zivota.

rade-r, 21/07/2008, 23:41

Djordje budi iskren do kraja.Oni nas nebih mozda malo vise postovali.Mozda bih osecali malo manje gadjenja prema svima nama zajedno.Djordje mi koji zivimo vani nas je stid.Krajem devedesetih je bila izrezirana propaganda i tesko je bilo strancu objasniti sta se u stvari desava.Ali ovo ovo je nemoguce objasniti .Ovo je jedna od najstidnih rezija koje je jedan narod sam sebi izrezirao.Traziti opravdanja nema smisla.

Znatizelja, 21/07/2008, 23:54

Gospodine Vukadinovicu, malo je ljudi u Srbiji, verovatno i u svetu koji bi uspeli da Kostunicinu politku uklope u realnost. Vi to maestralno radite i zaista mislim da vise od toga i nije moguce. Svaka cast. Kako cete objasniti ovo skrivanje Karadzica u proteklim godinama? S nestrpljenjem cekam da vidim jos jednu bravuru pojmovne gimnastike kojoj ste tako skloni.

Milance, 21/07/2008, 23:56

Stidim se sto sam Srbin a narocito posle hapsenja Karadzica.

M.Kovian, 22/07/2008, 00:02

I hocete, Boga mi! Vreme je da vec sad pocnete da se stidite!

ibn Malik, 22/07/2008, 00:10

A sta sad? Da cestitamo novom ministru unutrasnjih poslova Ivici Dacicu? Prvo pa nista manje nego Karadzic.

Max_U, 22/07/2008, 00:16

Lako je vama, vi imate Tompsona!

nada, 22/07/2008, 00:17

Ponekad dogadjaji preteknu svaka razmsljanja, pa je deplasirano da se samo zbog ovoga stidimo.

student, 22/07/2008, 00:58

Povlaci-vracaj, drz ne daj... Dostojanstveno ponasanje je nemoguce dok se prima strana pomoc. Na zalost, zavisnost od strane pomoci u Srbiji je prerasla u pravu narkomaniju. Nema ravnopravnog odnosa dok jedna strana izdrzava drugu, to je valjda svakome jasno. Ovo drndanje ambasadora napred-nazad niko osim Srba nije ni registrovao.

Novosadjanin , 22/07/2008, 00:59

A hoce li Dacic dobiti orden?

M.Kovian, 22/07/2008, 02:03

Nema tu nikakve "diskriminacije", g.Vukadinovicu. Ambasadori nisu ukrasno cvece. To su ljudi koji imaju ozbiljne radne obaveze i zadatke, a njihovo "postojanje" je potvrda da i drzava iz koje poticu POSTOJI i gle cuda! - FUNKCIONISE! Ne treba biti posebno obrazovan da bi se ova prosta cinjenica prihvatila! Doci ce na red i one drzave koje se manje "pitaju", ne sekirajte se! Jeremic odlicno bira poteze jer mu je jasan "red poteza"; Vama je sve-jedno!? E, pa nije! Igrate li Vi sah? Ovo se u sahu naziva "odlicnom pozicionom igrom". Vi bi da odmah i neizostavno matirate!? Matiracete sebe, ukoliko vec niste!

Borisav, 22/07/2008, 02:03

G. Vukadinovicu, sasvim je razumljivo sto Vi jubilirate na nespretnim, a mozda i iznudjenim potezima nove vlade. Isto tako, sasvim je jasno zasto izbegavate da i spomenete onih pretposlednjih 6 godina letargije i zabasurivanja u legalistickim teorijama, gorecih pitanja za prezivljavanje stotina hiljada izbeglica sa Kosmeta, sve u ime nekih navodnih visih i vaznijih ciljeva. Sada, kada su vec odavno propustene sve prilike za politicka resenja, pomalo je nepristojno olako sprdati se sa onima kojima je ostavljeno da vade gvozdje iz vatre. Da li je potrebno retoricko pitanje, zasto niste doveli svoj komentar posteno i do kraja i jasno iskazali, sta je to, zasto se Vi zapravo zalazete? To, sto ste spomenuli da je u pitanju "naprosto stvar elementarnog drzavnog .. dostojanstva i nacionalnog samopostovanja", to smo imali priliku da slusamo jos pre dvadesetak godina, uz dodatke da "necemo klecati" i da cemo "jesti i korenje, ako treba". Dve decenije su prosle i Srbija je krenula polako i teturajuci da se izvlaci iz kosmara lazno patriotske konatminacije, pa nema razloga da i Vi niste evoluirali od onda i da sada imate neke nove, malo bolje ideje od "korenja". Samo, molim, iskazite ih g. Vukadinovicu do kraja. U suprotnom, ovaj Vas nezavrseni komentar lici na jos jedan pokusaj razgorevanja ostataka spomenute kontaminacije.

G. Z., 22/07/2008, 02:34

Vukadinovic je u 99% slucajeva vrlo odmeren komentator nasih politickih neprilika i u pravu. Ambasadori rade i druge poslove osim sto su na usluzi nasih gradjana i zbog gradjana, bili bi dovoljni konzulati. Jeremic uglavnom radi sta mu se kaze. Dacicem se ne treba baviti, bice podrzan dok ne obavi prljave poslove. Treba se baviti edukacijom njegovih biraca. Moguce da se ovaj komentar ne objavi, ali ne mogu da precutim strah za status i zivot bivseg premijera: on vise nema poslanicki imunitet, parlament se "odmara", a Dacic javno otvara pitanje zasto Karadjica prethodna vlada nije uhapsila kad je eto evidentno bio u Srbiji.I poziva na "odgovornost". Dobar medjuprostor i manevar za nova politicka hapsenja. I u toj atmosferi ko ce da obraca paznju da li je nova-stara vlada vratila ambasadore!? Ne mogu da verujem da smo ovoliko glupi.

Dragan,BGD , 22/07/2008, 02:40

Nonsens je gospodine Vukadinovicu predsedniku Tadicu pripisivati da nekog naziva izdajnikom.Svi se dobro secamo predizborne kampanje u kojoj je bas predsednik Tadic optuzivan da je izdajnik i to bas od kasnije nastale koalicije.Siguran sam da je to vama veoma dobro poznato ali izvrtanje cinjenica vas je specijalitet, po meni neukusan, ni slan ni sladak, pre bih rekao da je bljutav. Kazete da se izmedju povlacenja i vracanja ambasadora u zemlje Evropske unije, nije dogodilo nista znacajno.Pa to samo mi mozete reci, samo ovog puta nisam siguran da niste mozda u zabludi. U svakom slucaju, odgovor je jednostavan. IZMEDJU SE DOGODILO NESTO KRUPNO, JEDAN VAZAN COVEK NIJE VISE NA VLASTI(i nece biti vise nikada),a to je sasvim dovoljno. I u tom delu ste se bavili podmetacinama jer ispade da se Boris tadic opredelio za vracanje ambasadora, a vi dobro znate ko je na tome insistirao, ko je bio nominalni sef Vuku Jeremicu, i kome su se stalno cinili ustupci zbog mira u kuci, dok ukucanima nije dozlogrdilo. Da rezimiram to krupno se desilo i nova vlast je resila da ispravi VELIKU GLUPOST. Posto su neke predjasnje vlasti u ovoj zemlji cesto cinile velike gluposti vidljive iz aviona, dobro je sto se ova glupost zavrsila. Inace, kada je nesto glupost, bolje da se zavrsi pre, nego kasnije. Kasnije, opet provlacite podmetacine, navodnu cinjenicu da su americki i britanski ambasadori krojili novu vladu Srbije,a vest ste preuzeli iz jednog svima poznatog tabloida koji je posle toga objavio transkript razgovora generala Klarka i Solane. Nazalost, ovde mnogo ljudi veruje i u tu glupost jer ne zna da su Solana i Klark mogli razgovarati samo preko zasticenih telefona i da jedan nas tabloid nema teorije da uhvati. A kad neko kaze,pa dali su im Rusi,to je isto glupost,jer nisu Rusi budale da dele po svetu snimljenje razgovore NATO-a. I sad da se vratim na temu, vasa ideja o uskracivanju gostoprimstva stranih ambasadorima, takodje je glupost,ali ovoga puta na kvadrat.

ZoranNS , 22/07/2008, 07:29

Gospodine Vukadinoviću navedite i jednu državu koja se uzbudila što nema naše ambasadore. CIRKUS POVLAČENJA AMBASADORA JE BILO KOŠTUNIČINO MASLO. Te mere su bile samo da se narodu zamažu oči, da bi dobio što veći broj glasova a EFEKAT TOGA JE BIO NULA, A ŠTETA VELIKA.

Vladimir Mladenovic, 22/07/2008, 07:50

Cudo je naslov ovog politickog komentara. Stidecemo se mi jos. Svako mora sa tim da se slozi. Ono gde se Srbi medju sobom prilicno razlikuju je od kog momenta i cega se stide. Nas komentator ocigledno pocinje da se stidi od trenutka kada je Kosovo zvanicno oglasilo nezavisnost. Pre toga je verovatno bio ponosan. Kako i ne bi? Kosovo je pre toga tri, cetiri decenije bilo uzor demokratije i harmonicnog zivota. Sve je cvetalo. To sto je bilo nekog oruzanog sukoba, sto su ljudi ubijani, sto su Albanci i Srbi imali potupno odvojene zivote. Sto je drzava precutno pustala i time priznavala nove, cisto albanske, organe vlasti, sto su postojali paralelni obrazovni sistemi, i tako moze dalje do besvesti, to naseg komentatora nije nateralo da napise tekst u kome se stidi svoje drzave i ljudi koji su tada vodili Srbiju. On se sada stidi. Osam godina nakon sto je proglaseno nesto sto je svakom obicnom gradjaninu Srbije bilo odavno jasno, da drzava Srbija nije vise na Kosovu. Dalje ne bih razglabao. Ono cega se ja stvarno stidim je cinjenica da nas vode ljudi, a bogami i podrzavaju politicki komentatori ovog tipa, koji kao nojevi duboko drze glavu pod zemljom. Nema ni naznaka da ce se pojaviti neko ko ce prihvatiti realnost, objasniti znacaj i velicinu Srbije poredjene sa drzavama koje trenutno vode svet, i na kraju dati jednu stvarnu viziju izlaska iz ove situacije. Mislim da se to nece desiti pre svega zbog cinjenice da bi politicari i politicki komentatori ovog tipa izgubili svoj posao. Isuvise je novca u igri da bi oni to dozvolili. I stoga ovakve dobijamo komentare, koji se bave potpuno perifernim pitanjima. Da li cemo vratiti ambasadore? Pa hajde da nikada ne vratimo ni jednog. Srbija se nece stideti. Te, po pravilu najmocnije, zemlje ce jednostavno prihvatiti da mi sa njima ne zelimo da imamo ikakve odnose i to je to. Kako ce se uzbuditi sto su izgubili dragoceno srpsko trziste. Mi cemo ekonomski da procvetamo. I pritom ponosni! Bravo!!!

Alexander X , 22/07/2008, 08:01

Djordje nije glasao Jeremic vec narod, prozovi krivca pravim imenom.

Milan Kacarevic, 22/07/2008, 08:18

Da, gospodine Vukadinovicu, stidecemo se jos. Stidimo se od juna 1991, kada su Jansini "teritorijalni specijalci" pobili nasu decu naoruzanu praznim puskama i od tada, cini mi se, nije prosao ni jedan dan a da nismo hodali pognute glave. I tako ce i ostati sve dotle, dok ne izadjemo na ulice i ne kazemo: dosta! U oktobru 2000. godine je “zutim revolucionarima” bilo dovoljno, da - uz pomoc njihovih “evropskih prijatelja” - sa serpama u rukama oteraju socijaliste sa vlasti i, bez borbe, zapale Saveznu skupstinu i “osvoje” sve vrednije slike i tepihe. Ovaj put ce nama, srpskom narodu, trebati mnogo ubedljiviji argumenti od serpi i pistaljki, jer mi necemo imati niciju podrsku. I, zato, nije nikakvo cudo sto se - posle svih lazi, prevara i ponizenja koje smo doziveli - sve cesce prisecam jedne nemacke izreke koja, slobodno prevedeno, kaze da je "strasan kraj uvek bolji nego strahota bez kraja" ("Ein Ende mit Schrecken ist immer besser als ein Schrecken ohne Ende").

d. thomas, 22/07/2008, 08:37

da, hocemo. stidicemo se. ali koga to brine? oligarhiju koja danas vlada svetom, sigurno ne. t.

Ljubivoje , 22/07/2008, 08:54

Jeremić je povukao jedini logičan potez. To što smo se mi inatili sa ambasadorima nikoga tamo nije pogodilo a mi samo štetu imamo. Pokazali smo šta mislimo i to ćemo na ovaj ili onaj način činiti i dalje i to je sve što možemo. Kosovo za duže vreme povratiti ne možemo, uostalom nije nam prvi put da ga gubimo i vraćamo i zašto sada praviti od sebe budale time što ćemo sebi nanositi štetu a ništa iz toga dobro neće proizaći. Velika Rusija je Kini upravo ovih dana ustupila tamo neka ostrva koja su bila predmet spora gotovo 200 godina, Rusi su mudro izračunali gde je veća dobit. Japanu će ustupiti 2 od 4 Kurilskih ostrva. Naravno da se Kosovo ne može s tim meriti ali zašto se nije našao neko pametan među našim političarima pa i među ovim vajnim analitičarima pa da se išlo na podelu Kosova? To se moglo realno ostvariti i bar bi nam nešto ostalo. Ovako smo dobili duplo-golo, da parafraziram Samardžića. NIje tu bilo mudrosti, samo inat a to se plaća kad-tad.

Vlastimir , 22/07/2008, 09:12

Već osam godina se stidim, stidim se i danas i sutra.... Pitanje za Aleksandra Vučića:"Da li i dalje veruješ socijalistima"?

vladan rajkovic, 22/07/2008, 09:38

Svaka cast gospodine Vukadinovicu, zahvaljujuci Vama i ovo malo pameti u Srbiji sto ima, moze da procita oravi komentar.

Bianca , 22/07/2008, 09:58

Komentari ispunjeni sarkazmom i mudrovanjem --- znak su da je pisac pogodio metu. Ali uzalud. Vrsni kriticari u svom ogledalu vide samo njihovo pravedno i mudro lice. Sada se navodno "ispravljaju greske". Ambasadori su potrebni za "vazne poslove", a Srbija se je konacno oslobodila Kostunice! Nakon "hrabrog" preglasavanja u Vladi, i ostavke Kostunice, Srbija se je navodno oslobodila svojih okova! I okoncala demokraciju. Ne postoji zemlja na svijetu koja bi imala vise razloga da se stidi svojeg imena od Srbije danas. Prije nekoloko mjeseci, Britanski Ekonomist je objavio clanak o ogromnim troskovima povezanim sa projektom Kosovo. Zavidili su Srbiji, koja je je uspjela, kroz relativno mali trosak, da mobilizira svjetsko javno mijenje, i da preduzme diplomatsku ofenzivu koja je sprijecila Ahtisarijev plan. To je bio onda. Odmah nakon pada Vlade Kostunice, Srbija je potisala dokument s kojim priznaje superiornost EU vanske i odbrambene politike nad Srbijom. Odmah, bez gubitka vremena, Tadic je poslao pismo Ban Ki-Moon-u, vjesto dajuci svoju saglasnost za "reogranizaciju" UNMIKA, kao i odobravanje EULEX-a. Prljava politka zahtjevanja da UN SB to odobri, nije pridobila Srbiji prijatelje. Naprotiv, Srbija je dokazala da je sposobna prodati one koji su je podrzavali, i sposobna da prihvati Ahtisarijev plan, prebacujuci svu odgoornost na Kinu i Rusiju. Srbija se je osramotila u medjunarodnim odnosima, a to ce platiti ekonomski. Ali da se moze prepoznati uspjesna od neuspjesne politike, treba biti svima jasno sto je cilj. Vrijedno je to ponoviti onima koji to ne shvacaju: kroz pravnu odbranu suvereniteta nad Kosovom, Srbija brani svoju vlastitu drzavnost u UN, i brani svoj opstanak kao drzava. Ekonomija se sistematski unistava, dugovi rastu, drzavnost ugrozena, a prijatelji popljuvani. Ima puno ALTERNATIVA toj politici, ali pohlepa za "blagodatima" EU unistava Srbiju. A pohlepni nemaju stida.

Marko , 22/07/2008, 10:13

Naslov deluje efektno i prorocanski kad se uzme u obzir sta smo saznali samo nekoliko minuta posle pojavljivanja clanka. Uporedjivanje Kosova sa tamo nekim ostrvima u reci Amur je smesno. U reci Amur koja tece jednim delom granice izmedju Rusije i Kine ima na hiljade ostrva koja se cesto nadju cas s jedne a cas sa druge strane matice reke. Decenijama Rusija i Kina vode pregovore o regulisanju reke i regulisanju granice. Granica izmedju Rusije i Kine duga je nekoliko hiljada kilometara, ali u istoriji nije zabelezen nijedan rat izmedju te dve velike drzave, bez obzira sto su odnosi izmedju njih cesto bili losi. U svetlu politickog zblizavanje ove dve velike zemlje razumljivo je sto se konacno zavrsava demarkacija granica izmedju njih. Slucaj sa Japanon je sasvim drugaciji. Promene granica sa Japanom uvek su se desavale posle ratova. Ugovorom u San Francisku o predaji Kurilskih ostrva Rusiji, prosto je zaboravljeno da se eksplicitno navedu imena cetiri ostrva. To je ono na cemu Japan sad insistira. Rusija pak insistira na faktickom stanju, i Lavrov je vec rekao da izmedju kineskog i japanskog slucaja nema nikakve analogije. Sta vise, Rusija je poslednjih godina ulozila velike pare da se ta ostrva nasele i da se na njima razvije privreda, jer su mora oko tih ostrva najbogatija ribama zbog mesanja toplih i hladnih struja. Uostalom, tamo su trenutno i ruske vojne baze.

Radivoje , 22/07/2008, 10:18

Posto je postalo vec otuzno za sve neuspehe od 2000. godine optuzivati Milosevica, sad su pronasli novog coveka koji je za sve kriv - Kostunicu. On je kriv kao premijer, ali zar nisu sve odluke u poslednjoj vladi donosene vecinom, a tu vecinu su imali DS i G17 plus? Sad ce osam godina da ide tako, a koga ce pronaci kao zrtvu posle njega, to cemo tek videti

Zvonimir Kostic, 22/07/2008, 13:13

Gospodine Vukadinoviću, kao i uvek, briljantna kolumna. Sve se vidi ako se želi da vidi i ako se gleda svojim očima. Ne brinite zbog nekoliko zluradih komentatora kojima ništa neće biti jasno i da im nacrtate...

Stojan , 22/07/2008, 13:27

Bravo Djordje! Potpuno si u pravu. Stidimo se i dalje jer izdaje vec slade. Odmah je poslan Srbin, koji je branio svoj narod, u Hag. ...

Vanja , 22/07/2008, 14:03

Bravo!!!!

vukadin raus, 22/07/2008, 14:39

Pa gospodine ako se ocekivanja visoka a novca ponestane onda se cuti i slusa

Lilit , 22/07/2008, 15:20

Bravo G.dine Vukadinovicu, i bravo Bianca, citam sve vase komentare i sasvim vas podrzavam. Sve sam se nesto nadala da ce i nas deo istine izaci na videlo, pre ili kasnije, ali nista. Pise se nova istoria za Srbiju, pisu je pobednici, mi smo definitivno postali genocidan narod i to je za vijek i vijekov. Kostunica je mogao da nam vrato ono malo jada od dostojanstva sto nam je ostalo, ali ne dadose. Sada ce se i zvanicno u Hagu ispisati (ako ga ne ucmekaju prethodno) istorija Srbije i sva i najveca i jedina krivica za rat devedesetih. I moja ce deca morato da se srame za vjek i vjekof.

geos sesta muskal, 22/07/2008, 19:03

Ako autor naslova u "Politici" predstavlja novu politicku misao u danasnjoj Srbiji, mi cemo se jos stideti takvih 'novih misli'. Vratiti ambasadore ili ih i dalje drzati u Srbiji 'na konsultacijama' ispalo je pitanje biti ili ne biti za nasu zemlju u ovom trenutku! Autor teksta 'Stidecemo se jos' i sam to pobija, ali je toliko rastegnuo tu temu, da se namece utisak kako je to sustinsko pitanje. A nije. Pre svega je pitanje - da li je, uopste, trebalo povlaciti ambasadore, ali to je vredelo priupitati proslu vladu, kad je donela takvu odluku...Upravo onda je bilo uputno razmisljati o tome, da 'stidecemo se jos'... Koliko je takvom razmisljanju doprinela "Nova politicka misao"?! Izgleda, taman toliko da oni budu povuceni. I dokle tako? I cemu? I sta smo time dobili? Jesmo, posredno, dobili smo nove izbore. Zato sto je takva odluka bila jos jedna u nizu pogresnih odluka. Ali, evo, i nova vlada - a stari ministar - vuce pogresan potez, (vraca ambasadore)kojeg cemo se stideti (velike reci)... Bice da je prava ideja autora clanka bila, da gradjanima ove zemlje nametne osecaj krivice, sto je izabrala ovakvu vladu, koja vuce pogresne poteze... A to je rovarenje po javnom mnenju. I nije nikakva pozitivna nova politicka misao. Potez nove vlade je samo ispravljanje ranije ucinjene greske.

vuk, onaj pravi , 22/07/2008, 19:58

Sticajem okolnosti se „proročanski naslov“ kolumne već obistinjuje a da se, zapravo, još ni vaše mastilo nije čestito osušilo. Vaš tekst je trenutno zasenjen jednom vešću od koje svaki normalan Srbin mora da pocrveni! Eto, već se stidimo! I, o kako ste u pravu, stidećemo se mi još! Kada se budemo izvinjavali Oriću i Hajradinaju za njihove zločine nad nama, kada od Đinđićevog budemo pravili Klintonov bulevar, kada budemo generalu Klarku dodeljivali orden za uspešno „milosrdno bombardovanje“ naše dece, kada naši unuci budu plaćali ratnu odštetu „demokratskim prijateljima" koji su nas zasipali osiromašenim uranijumom, kada im se budemo izvinjavali što smo se otimali toliko dugo i nismo hteli da predamo stotine kosovskih milijardi, drsko se izgovarajući našim tobožnjim svetinjama, kada se budemo odrekli pravoslavlja, i ćirilice, i porekla, i...STIDEĆEMO SE MI JOŠ!

geos sesta muska, 22/07/2008, 21:08

Mnogo bombastih reci, pre svega, samooptuzujucih (sto i jeste cilj manipulacije javnim mnenjem), 'stid', 'sram' i sl., osecaj beznadja, frustracije ili agresivnost, sve je to odavno isprovocirano i brizljivo negovano, iz 'nasih unutrasnjih kuhinja'- samo da takvo i ostane. Evo, opstaje, jos kako! Zaista je to jad, koji nam je ostavljen. I, naravno, bez ikakve alternative! Nju, svaki od nas, po njima, raznim 'trovacima' iz svih slojeva i struktura, (koji najcesce sebe nazivaju patriotama ili slicnim srceparajucim epitetima uza sve sto je srpsko), dakle tu alternativu treba svako od nas sam da nadje, mozda i kolektivno, ali ti isti nam je jos nijednom nisu ponudili! Da nam je predoce, objasne, iznesu njene prednosti, daju relevantne dokaze u korist takvog njihovog, alternativnog resenja...

Dragoljub, 22/07/2008, 21:29

Vukadinovic je u pravu? Kakvo privremeno povlacenje ambasadora? Srbija je, imajuci u vidu svoju diplomatsku, ekonomsku i vojnu snagu, trebala odmah da objavi rat svim zemljama koje su Kosovo priznale, pa da vidimo da li bi ga jos ko priznao... Mi i ne znamo koliko smo mocni... Naravno, kada bismo se salili.

 

Boris Divac, 22/07/2008, 21:42

Vi se stidite a ja bogami neću..Vaš nalogodavac i duhovni vodja je sišao sa političke scene pa se nadam da ćete i Vi uskoro.Uradite nešto čoveče u životu, nemojte trovati više ovaj narod. Vi ste 0 za moje poimanje realnog života koji je satkan od mnogo finesa i pragmatizma kako u životu tako i u politici.Ne dao bog da vi vodite ni mesnu zajednicu a kamoli neku ozbiljniju organizaciju. Idite sa Koštunicom na pecanje možda Vam sine genijalna misao(politička).Ne bih voleo da Vas sretnem ni na ulici.Zbogom.

todor, 22/07/2008, 22:16

ogledalo stida u nas ne postoji,nepostoji ni u eu, jer su kao ljdi bez stida i srama,pa u ogledala te vrste i ne gledaju.

Djordje, 22/07/2008, 23:56

Jednoga dana, ”Politika” će biti ponosna što je objavila ovaj tekst. Nadam se.

Marko-2..., , 23/07/2008, 01:07

...da,da 'Politika' ce vazda biti ponosna sto ima moralne snage i objavljivati ovakove tekstove,a ne samo govoriti o "licno svom pravu na misljenje"i kao braniti ga-sto zvanicno i u ovakovoj Demokratiji danasnjeg "Srbijanskog tipa" vazi,kao sto je ovaj prilog postenog i ne vjetrenjaci slicnog,g. Vukadinovica.Mene vrijedja,a vjerujem i vecinu kojima je stalo,trijumfalizam tipa-citiram..."i hocete.Boga mi!Vreme je da vec sad pocnete da se stidite!".A kako mu samo Bog Dragi(g.Vukadinovicu,a i SVIMA Nama)posla znak u volji danasnjih gospodara Srbije u znaku hapsenja G.R.Karadjica!-kada IM JE TO TREBALO...Stid koji neprestaje,jad,bescasce bez dna.

patriJota, 23/07/2008, 19:59

Oni koji bi trebalo da se stide nemaju obraza nit znaju sta je stid.A ja bogami necu!Jos uspravniji stojim i strpljivo cekam...da dodje vreme i za stid i za ODGOVOR!A onda ih nece stid spasiti.Nikad nije bilo teze biti Srbin,ali i nikad PONOSNIJE.Doslo je vreme kad se vidi KO je ko.SAMO treba pamtiti...i VRATITI!!!

Nebojsa, 23/07/2008, 21:38

Ne znam zasto se svi uzrujavate. Svi znamo da ce biti GORE....! Dajte vise da postavimo i te radikale na vlast, pa da vidimo hoce li oni vratiti Kosovo i RS pod okrilje Srbije...

 

 
 
Copyright by NSPM